Ing. Zuzana Svědíková
Bachelor's thesis
Ovlivňující prvky v reklamě
Influencing elements in advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity ovlivňujících prvků v reklamě a jejich působením na veřejnost. Cílem práce je zjistit jaké prvky reklamního působení jsou zásadní při rozhodování zákazníka. Dílčími cíli jsou: analýza aplikované psychologie konkrétní reklamní agentury, srovnávací analýza efektivity reklamy, rozbor psychologických zákonitostí a jejich působení při rozhodování zákazníka …moreAbstract:
This Bachelor Thesis deals with research into the elements influencing the effectiveness of advertising and their influence on the public. The aim is to find out what elements of advertising effects are crucial in deciding of a customer. Other objectives are: analysis of applied psychology of a specific advertising agency, a comparative analysis of advertising effectiveness, analysis of psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vb2aq/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Vladimíra Illievová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve zvolené společnosti
Nikola Satrapová -
Ovlivňující prvky v reklamě
Veronika Nazarčíková -
Ovlivňující prvky v reklamě
Markéta Rychnovská -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan