Marketingová strategie společnosti EuroEducation – Saiana Erdyneeva
Saiana Erdyneeva
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti EuroEducation
EuroEducation Marketing Strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti EuroEducation, a to na základě vlastního marketingového výzkumu. Dílčím cílem práce je zhodnocení současného stavu marketingové strategie firmy, provedení potřebných analýz jejího prostředí. První část diplomové práce je zpracována metodou analýzy a porovnání odborné literatury s cílem poskytnout teoretický a …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose recommendations for improving the marketing strategy of EuroEducation, based on its own marketing research. The partial goal of the work is to evaluate the current state of the company's marketing strategy, to perform the necessary analyzes of its environment. The first part of the diploma thesis is processed by the method of analysis and comparison of professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ERDYNEEVA, Saiana. \textit{Marketingová strategie společnosti EuroEducation}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/br2fb2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights