Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru – Bc. Dana Jindráková
Bc. Dana Jindráková
Diplomová práce
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru
Role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector
Anotace:
Práce na téma „Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru“ má za cíl seznámit čtenáře s významem marketingového výzkumu v oblasti bankovního sektoru v České republice. V této práci se zaměřuji na analýzu zákazníka z pozice bankovního domu, dále se zaměřuji na pojmy, které umožní primární orientaci v marketingovém výzkumu, bankovní segmentaci, finančním trhu, bankovních produktech …víceAbstract:
Diploma thesis: "The role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector" aims to introduce the reader to the importance of marketing research in the banking sector in the Czech Republic. I focus on the banking house's analysis of the customer as well as the concepts that should enable the primary orientation in marketing research, banking segmentation, financial markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lwsfb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane