Bc. Dana Jindráková

Master's thesis

Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru

Role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector
Anotácia:
Práce na téma „Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka v bankovním sektoru“ má za cíl seznámit čtenáře s významem marketingového výzkumu v oblasti bankovního sektoru v České republice. V této práci se zaměřuji na analýzu zákazníka z pozice bankovního domu, dále se zaměřuji na pojmy, které umožní primární orientaci v marketingovém výzkumu, bankovní segmentaci, finančním trhu, bankovních produktech …viac
Abstract:
Diploma thesis: "The role of marketing research in the analysis of the customer in the banking sector" aims to introduce the reader to the importance of marketing research in the banking sector in the Czech Republic. I focus on the banking house's analysis of the customer as well as the concepts that should enable the primary orientation in marketing research, banking segmentation, financial markets …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní