Determinanty etického nakupování – Bc. Richard Novotný
Bc. Richard Novotný
Diplomová práce
Determinanty etického nakupování
Determinants of ethical consumerism
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Determinanty etického nakupování“ je analýza faktorů ovlivňujících spotřebitele pro tento druh nakupování. První část práce je věnována definování etického nakupování a rešerši předchozích výzkumů. Druhá část obsahuje empiricky ověřovanou platnost modelu postaveném na teoretických poznatcích. Práce je zúžená na ověření faktorů pro fair trade smartphony.Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Determinants of Ethical Consumerism“ is to analyze the factors that have an effect on consumers of this type of buying behavior. The first part of the thesis is dedicated to defining the ethical purchasing and findings of previous research. In the second part the model of consumer behavior is constructed based on theoretical background and empirically tested. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s3wih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Etika a ekonomika: české domácnosti a produkty fair trade
Eva Štefanová -
Fair trade a český spotřebitel
Anna Götzová -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské chování zaměřené na oblast etického nakupování a zodpovědné spotřeby potravin v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Tereza Bakajová -
Spotřební chování v oblasti fair trade výrobků
Michaela ŠMÍDOVÁ -
Etika a ekonomika - Fair trade jako fenomén
Nikola Silverthornová -
Chování spotřebitele na českém trhu zaměřené na Fair trade produkty
Eliška Svárovská