Podnikatelský plán malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Tibor Kučera
Ing. Tibor Kučera
Diplomová práce
Podnikatelský plán malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Business plan of a company in the e-business field
Anotace:
Cílem diplomové práce „Podnikatelský plán malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je na základě vybraného podnikatelského záměru provést potřebné komplexní analýzy a vytvořit podnikatelský plán. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z problematiky tvorby podnikatelských plánů. Tyto poznatky jsou poté aplikovány …víceAbstract:
The aim of diploma thesis “Business plan of a company in the e-business field” is to create a business plan on the basis of conducted complex analyses. The thesis is divided in two parts- theoretical and practical. The theoretical part is a summary of theoretical findings from field of business plan creation. These findings are subsequently applied in practical part, which is represented by business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g57w1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Les premiers pas de l'internationalisation des start-ups : Le Cas du développement d'une start-up lyonnaise, en Suisse
Laurine Natacha Stojanovic -
Start-up jako fenomén rozvoje mezinárodního obchodu
Jitka Punčochářová -
Business plán pro start-up
Jolana Hocká -
Start-up funding at an early stage: a literature review
Dominika Vančová -
Analýza nástrojov pre podporu plánovania projektov v start-up spoločnostiach
Victoria Štefániková -
Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt
René Chmelař -
Návrh hodnocení úspěšnosti start-up firem
Nikola Bluchová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko