Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Tomáš Vlastník
Bc. Tomáš Vlastník
Diplomová práce
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Modern Marketing and its Impact on Consumer Purchase Decisions
Anotace:
Marketing nás ovlivňuje téměř na každém kroku našeho života, ať už během cesty do školy nebo do našeho zaměstnání, cestou na nákup nebo z divadla či koncertu, a v neposlední řadě samozřejmě i doma při sledování oblíbeného televizního pořadu nebo při poslechu rádia. Ať už si to uvědomujeme či ne, marketing na nás svým dopadem působí jak v soukromém, tak i v profesionálním životě, ve kterém probíhá zejména …víceAbstract:
We can see an influence of the marketing at every step we take, whether during the journey to school or to our work, even when we do shopping or when we go to a theater or a concert, and last but not least, at home while watching our favorite TV show or listening to a radio. Whether we realize it or not, marketing has impact on our private and professional life, too, as a battle of brands for our attention …víceKlíčová slova
Marketing internet reklama spotřebitel chování Marketing advertising consumer behavior
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d2476/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum