Bc. Tomáš Vlastník

Master's thesis

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Impact on Consumer Purchase Decisions
Abstract:
Marketing nás ovlivňuje téměř na každém kroku našeho života, ať už během cesty do školy nebo do našeho zaměstnání, cestou na nákup nebo z divadla či koncertu, a v neposlední řadě samozřejmě i doma při sledování oblíbeného televizního pořadu nebo při poslechu rádia. Ať už si to uvědomujeme či ne, marketing na nás svým dopadem působí jak v soukromém, tak i v profesionálním životě, ve kterém probíhá zejména …more
Abstract:
We can see an influence of the marketing at every step we take, whether during the journey to school or to our work, even when we do shopping or when we go to a theater or a concert, and last but not least, at home while watching our favorite TV show or listening to a radio. Whether we realize it or not, marketing has impact on our private and professional life, too, as a battle of brands for our attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance