Bc. Tomáš Vlastník

Diplomová práce

Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele

Modern Marketing and its Impact on Consumer Purchase Decisions
Anotace:
Marketing nás ovlivňuje téměř na každém kroku našeho života, ať už během cesty do školy nebo do našeho zaměstnání, cestou na nákup nebo z divadla či koncertu, a v neposlední řadě samozřejmě i doma při sledování oblíbeného televizního pořadu nebo při poslechu rádia. Ať už si to uvědomujeme či ne, marketing na nás svým dopadem působí jak v soukromém, tak i v profesionálním životě, ve kterém probíhá zejména …více
Abstract:
We can see an influence of the marketing at every step we take, whether during the journey to school or to our work, even when we do shopping or when we go to a theater or a concert, and last but not least, at home while watching our favorite TV show or listening to a radio. Whether we realize it or not, marketing has impact on our private and professional life, too, as a battle of brands for our attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance