Bc. Silvia Daňová

Master's thesis

Vývoj nového produktu a uvedení na trh

New-Product Development and Launching to a Market
Anotácia:
Úlohou diplomovej práce je navrhnutie produktu v oblasti prírodných sviečok. Cieľom práce je analyzovať prostredie trhu, na ktorý bude nový produkt uvedený a na základe teoretických a analytických poznatkov vytvoriť nový produkt a návrh marketingovej komunikácie jeho uvedenia na trh. Práca sa skladá z teoretickej, praktickej a projektovej časti. Teoretická časť pozostáva z definície značky, strategického …viac
Abstract:
The purpose of the master's thesis is to design a product in the field of natural candles. The thesis aims to analyse the market environment where the new product will be launched and, based on theoretical and analytical knowledge, to create a new product and marketing communication proposal for its launching to a market. The thesis consists of a theoretical, analytical and project part. The theoretical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Daňová, Silvia. Vývoj nového produktu a uvedení na trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications