Vývoj nového produktu a uvedení na trh – Bc. Silvia Daňová
Bc. Silvia Daňová
Diplomová práce
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
New-Product Development and Launching to a Market
Anotace:
Úlohou diplomovej práce je navrhnutie produktu v oblasti prírodných sviečok. Cieľom práce je analyzovať prostredie trhu, na ktorý bude nový produkt uvedený a na základe teoretických a analytických poznatkov vytvoriť nový produkt a návrh marketingovej komunikácie jeho uvedenia na trh. Práca sa skladá z teoretickej, praktickej a projektovej časti. Teoretická časť pozostáva z definície značky, strategického …víceAbstract:
The purpose of the master's thesis is to design a product in the field of natural candles. The thesis aims to analyse the market environment where the new product will be launched and, based on theoretical and analytical knowledge, to create a new product and marketing communication proposal for its launching to a market. The thesis consists of a theoretical, analytical and project part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňová, Silvia. Vývoj nového produktu a uvedení na trh. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Marketingová komunikácia a budovanie značky pivovaru MariannuS
Petra Varholiková -
Marketingová komunikácia firmy operujúcej v hutníckom priemysle
Tereza Zeleňáková -
Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o.
Lenka KARDOŠOVÁ -
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Sabina Khodzhaeva -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Propagace módní značky Modest Apparel. Produkt a P.O.P.
Michal Jakubec