Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek – Bc. Jan Borůvka
Bc. Jan Borůvka
Bachelor's thesis
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Internet marketing and utilisation of basic principles of SEO to increase amount of Website visits
Abstract:
Tato práce obsahuje způsoby a možnosti, jak umístit www stránky na přední pozice přirozených výsledků fulltext vyhledávačů, zvýšit tak přirozenou návštěvnost a vést k úspěšnému provozu. Dále se zabývám určení vhodné metody pro optimalizaci www stránek. Praktická část bakalářské práce je postavená na experimentu a dlouhodobé správě www stránek smluvních partnerů této bakalářské práce, kteří souhlasili …moreAbstract:
This work includes methods and how to put web pages on top positions in natural search engine results similarly, increase the natural traffic and lead to successful operation. Another part deals with determining the appropriate methods to optimize websites. The practical part of this thesis is built on long-term experiment and website maintenance contractors of this work, who agreed to use their presentations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dxpy3/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Jan Emmer
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BORŮVKA, Jan. \textit{Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/brxe18/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication