Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek – Bc. Jan Borůvka
Bc. Jan Borůvka
Bachelor's thesis
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Internet marketing and utilisation of basic principles of SEO to increase amount of Website visits
Anotácia:
Tato práce obsahuje způsoby a možnosti, jak umístit www stránky na přední pozice přirozených výsledků fulltext vyhledávačů, zvýšit tak přirozenou návštěvnost a vést k úspěšnému provozu. Dále se zabývám určení vhodné metody pro optimalizaci www stránek. Praktická část bakalářské práce je postavená na experimentu a dlouhodobé správě www stránek smluvních partnerů této bakalářské práce, kteří souhlasili …viacAbstract:
This work includes methods and how to put web pages on top positions in natural search engine results similarly, increase the natural traffic and lead to successful operation. Another part deals with determining the appropriate methods to optimize websites. The practical part of this thesis is built on long-term experiment and website maintenance contractors of this work, who agreed to use their presentations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dxpy3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Jan Emmer
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication