Interpretační výkon ze dne 20. 1. 2017 – BcA. Martina Tomášková, DiS.
BcA. Martina Tomášková, DiS.
Bachelor's thesis
Interpretační výkon ze dne 20. 1. 2017
Piano Audition - 20th January 2017
Anotácia:
Repertoár mého absolventského projektu jsem volila záměrně pestrý pro různé stupně pianistické obtížnosti na ZUŠ. Cílem bylo získat větší interpretační zkušenosti s možností dalšího využití ve své pedagogické praxi. Práce na skladbách byla pro mě velmi přínosná a obohacující.Abstract:
The repertoire for my graduate project I have purposely chosen varied for different degrees of pianistic difficulty at Elementary Art School. My aim was to gain greater interpretative experience with the possibility of further use in my pedagogical practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/z1s5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Daniela Velebová
- Oponent: doc. Mgr. Vladimíra Sláviková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/z1s5r/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Piano Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Trio pro klavír, hoboj a fagot Francise Poulenca s přihlédnutím k interpretační problematice díla
Teresa Bínová -
Interpretační profil Artura Benedettiho Michelangeliho
Katia Vendrame -
Interpretační problémy repertoáru absolventského koncertu
Ksenija Černocká -
Diminuční praxe u dechových nástrojů
Martina Komínková -
1. Teoretická část: Televizní reportáž a její výroba s ohledem na obrazové zpracování (příklad z praxe) 2. Praktická část: Audiovizuální dílo "Největší radost", délka minimálně 10 min., střihová skladba
Lukáš Mlček -
Střihová skladba v unboxingových videích
Lukáš Roubíček -
Kategorizace showreelů a jejich skladba
Dominik Albrecht