Kristýna Černá

Bakalářská práce

Genderové rozdíly ve vnímání reklamy

Gender Differences in the Perception of Advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Genderové rozdíly ve vnímání reklamy bylo rozlišit a následně porovnat vnímání konkrétního TV spotu u mužů a žen ve věkové kategorii 20-30 let. Tento cíl byl realizován na základě kvalitativního výzkumu, prostřednictvím dotazování a jeho specifického nástroje dotazníku. Díky získaným informacím z tohoto výzkumu, bylo možné vyhodnotit dílčí cíle a hypotézy, které byly …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis on Gender Differences in the Perception of Advertising was differentiate and subsequently compare the perception of a particular TV spot for men and women in the age group between 20-30 years. This goal was realized on the basis of qualitative research using interviews and questionnaires. Using the information obtained from this research it was possible to evaluate the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černá, Kristýna. Genderové rozdíly ve vnímání reklamy. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses bs93pg bs93pg/2
28. 3. 2014
Složky
Soubory
metadataTheses.xml metadataTheses.xml
Najman, M.
11. 7. 2017
Najman, M.
12. 7. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.