Finanční řízení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR – David Hubáček
David Hubáček
Diplomová práce
Finanční řízení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR
Financial management of marketing activities of the Ahold Company in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním tématem, kterým se má diplomová práce zabývá, je řešení marketingových aktivit společnosti Ahold v ČR s profilací na vybrané druhy marketingových aktivit této společnosti a ohledem na stávající konkurenci. V úvodní části mé diplomové práce krátce shrnu teoretická východiska, která pak ve zbývající části přímo aplikuji na společnost Ahold v ČR. Ve druhé, analytické části mé práce představím …víceAbstract:
The main theme which my thesis deals is the solution of marketing activities of the Ahold Company in the Czech Republic with profiling on the selected types of marketing activities of this company in consideration of existing competition. In the first part of my thesis, I briefly summarize the theoretical background, which then in the rest of part directly applies into Ahold Company in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martin Beneš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marek Zouzal