Cause Related Marketing v prostředí ČR – Petra Lipovská
Petra Lipovská
Bakalářská práce
Cause Related Marketing v prostředí ČR
Cause Related Marketing in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání a vlivu Cause Related Marketingu na mladou generaci v prostředí České republiky. V teoretické části jsou představeny základní principy a formy spojení firem s neziskovými subjekty nebo s veřejně prospěšnými aktivitami pro získání vzájemného prospěchu. Dále v této části je zmíněn zahraniční příklad dobré praxe. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny …víceAbstract:
This bachelor's thesis concerns with an issue of perception and influence of Cause Related Marketing on young generation in the Czech Republic. In the theoretical part the key principles and forms of the partnerships between the businesses and non-profit organisations or causes are explained. In this part there is also a detailed case study from abroad. In the practical part the author evaluates two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Panasonic
Uzeyir Jafarov -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunwan Zhao -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko