Vnímání společnosti AutoCont jako zaměstnavatele – Václav Hrabík
Václav Hrabík
Master's thesis
Vnímání společnosti AutoCont jako zaměstnavatele
Perception of AutoCont company as an employer
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním společnosti AutoCont CZ na českém trhu práce. Cílem je odhalit silné a slabé stránky společnosti z pohledu uchazečů o zaměstnání a současných zaměstnanců a pomoci tak přilákat více potenciálních pracovníků, zajistit větší spokojenost těch stávajících a tím pomoci zefektivnit proces obsazování volných pracovních míst ve společnosti. Splnění tohoto cíle přinese potřebné …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the perception of AutoCont company in the Czech labor market. The aim is to identify strengths and weaknesses from the perspective of job applicants and current employees and help attract more potential workers, ensuring greater satisfaction of existing ones and thereby achieve greater efficiency in the process of filling vacancies in the company. Reaching this goal will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48509
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2016
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Iveta Niklová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48509
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Consumers perception of sustainability of a food system in the Czech Republic
Martin Žanda -
Customer perceived value in a selected international company
Kryštof Stemberk -
Critical assessment of CSR of a specific company
Ekaterina Ikonnikova -
An Analysis of Human Resource Management in a Selected Small Company
Martina Hanáková -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová