Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku – Ing. Ekaterina Rusina
Ing. Ekaterina Rusina
Disertační práce
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku
Identification of factors influencing consumer behavior in the market of alcoholic beverages in Russia
Anotace:
Práce se věnuje analýze vývoje na trhu s alkoholickými nápoji v Ruské federaci, cho- vání spotřebitelů, faktorům ovlivňujícím výběr konkrétního typu alkoholického ná- poje (pivo, víno, lihoviny) i protialkoholní politice a jejímu vlivu na spotřebu alko- holu v Rusku. Hlavní část práce tvoří autorkou provedené dotazníkové šetření. Na jeho zá- kladě jsou vytvářeny statistiky, které potvrzují, nebo …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the development of the alcoholic beverages market in the Russian Federation, consumer behavior, factors influencing the choice of a specific type of alcoholic beverage (beer, wine, spirits) and anti-alcohol policy and its impact on alcohol consumption in Russia. The main part of the work is a questionnaire survey conducted by the author. Statistics based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Veronika Blašková, doc. Mgr., Ph.D., Ľudmila Nagyová, prof. Ing., Iveta Šimberová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUSINA, Ekaterina. \textit{Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s~alkoholickými nápoji v~Rusku}. Online. Disertační práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/bsosyg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Vliv mezikulturních rozdílů na trh s alkoholem: Itálie, Německo, Polsko
Lucie Pergnerová -
Změny spotřebitelského chování na trhu alkoholických nápojů ve vybraném regionu
Marek Sýkora -
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Martin Michelík -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh
Zuzana Ženíšková -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva -
Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů
Miloš Nalevajka