Bc. Jiří Kazda

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh

Project of marketing communication for placing a new product of the company Kverneland Group Czech s.r.o. on the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou komunikaci jako klíčovou podnikatelskou koncepci pro celou oblast marketingového plánování, bez níž se žádná dobře fungující tržní ekonomika a podnikající subjekty neobejdou. Snažím se o podrobný rozbor všech částí, které by měla marketingová strategie obsáhnout. Důraz kladu na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zvolení vhodného marketingového a …více
Abstract:
In my thesis I present a marketing communications as a key business concept for the whole area of marketing planning, without which no well-functioning market economy and business entities can be successful. I have attempted a detailed analysis of all components, which marketing strategy should encompass. I emphasize the analysis of external and internal environment, market segmentation and choosing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce