Bc. Jiří Kazda

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti Kverneland Group Czech s.r.o. na trh

Project of marketing communication for placing a new product of the company Kverneland Group Czech s.r.o. on the market
Abstract:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou komunikaci jako klíčovou podnikatelskou koncepci pro celou oblast marketingového plánování, bez níž se žádná dobře fungující tržní ekonomika a podnikající subjekty neobejdou. Snažím se o podrobný rozbor všech částí, které by měla marketingová strategie obsáhnout. Důraz kladu na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, zvolení vhodného marketingového a …more
Abstract:
In my thesis I present a marketing communications as a key business concept for the whole area of marketing planning, without which no well-functioning market economy and business entities can be successful. I have attempted a detailed analysis of all components, which marketing strategy should encompass. I emphasize the analysis of external and internal environment, market segmentation and choosing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication