Formativní hodnocení - návrh a ověření metodiky sledování postupu učení žáka v odborném výcviku – Miloslava Prouzová
Miloslava Prouzová
Bakalářská práce
Formativní hodnocení - návrh a ověření metodiky sledování postupu učení žáka v odborném výcviku
Formative assessment - design and verification of the methodology for monitoring pupils' learning progress in vocational training
Anotace:
V bakalářské práci na téma Formativní hodnocení bylo pojednáváno o hodnocení ve škole, se kterým se pedagogové potýkají každý den. Hodnocení má i mnoho funkcí, které byly v práci taktéž zmíněny. Jedná se především o zpětnovazebnou a motivační funkci. Tato práce se zabývala i tím, jaké druhy k hodnocení máme a jaké jsou další možné evaluační nástroje. Formativnímu hodnocení byla vymezena celá jedna …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis called The Formative Evaluation was to deal with school evaluation which is the inseparable part of teachers’ lives. Evaluation has also many roles that are also mentioned in the thesis. These roles are primarily feedback and motivation. Also, the kinds of evaluation and other tools are indicated in the thesis. The whole chapter is dedicated to formative evaluation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROUZOVÁ, Miloslava. \textit{Formativní hodnocení - návrh a ověření metodiky sledování postupu učení žáka v odborném výcviku}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bste1k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Lenka TRENTMANN -
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Štěpán Hodr -
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Martina Havelková
Název
Vložil
Vloženo
Práva