Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin – Tomáš VORÁČEK
Tomáš VORÁČEK
Master's thesis
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
The brand advertising in the selected company at the food market
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu postupu při propagaci značky (značek).Abstract:
This diploma work focuses on analysis the brand comprehension and advertising strength in retail food-market segmented according to the settlement size within spotřební družstvo Jednota České Budějovice. Also it suggests the changes in promotion strategy of this brand.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2008
Accessible from:: 17. 10. 2008
Identifier:
5637
Thesis defence
- Date of defence: 24. 11. 2008
- Supervisor: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VORÁČEK, Tomáš. \textit{Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2008. Available from: https://theses.cz/id/bsumkx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VORÁČEK, Tomáš. Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 10. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 10. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Operational Management
Theses on a related topic
-
Zhodnocení ekonomického vývoje a návrh finanční strategie – Jednota, spotřební družstvo Hlinsko
Ondřej Havlíček -
Analýza logistických procesů u distribučního centra Jednota, spotřební družstvo České Budějovice
Ladislav Novák -
Personální činnosti ve společnosti Jednota, spotřební družstvo ve Zlíně
Roman Machů -
Využití controllingu v podniku JEDNOTA, spotřební družstvo v Boskovicích
David Grénar -
Analýza finanční struktury Jednoty, obchodního družstva Tábor a komparace se spotřebními družstvy Jednota v Jihočeském kraji
Kateřina Štaubrová -
Zhodnocení systému náboru pracovníků podniku Jednota, spotřební družstvo, Moravský Krumlov
Lydie Denková -
Ocenění podniku spol Jednota, spotřební družstvo v Nymburce
Jan Nepimach -
Logistika ve vazbě na marketing - Jednota, spotřební družstvo v Třešti.
Filip Landa
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights