Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení – Bc. Nikola Slezáková
Bc. Nikola Slezáková
Diplomová práce
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Neuro-developemnt therapy as method used in diagnostics of children with specifique learning disorders
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirické zaměření. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé primární reflexy, které hrají důležitou roli při poruchách učení, samotné poruchy učení a pozornosti. V empirická část se zabývá testováním žáků, zpracování získaných výsledků a následné porovnání. Cílem diplomové práce bylo zjistit četnost výskytu vybraných přetrvávajících primárních reflexů u dětí …víceAbstract:
The diploma thesis is of theoretical-empirical focus. The theoretical part characterises individual primary reflexes, which play important role in learning disorders, reading and attention disorder. The empiric part focuses on testing the pupils, analysing the findings and final comparison. The objective of the thesis was to find the number of occurrences of selected preserved primary reflexes among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z8i1g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení výbavnosti asymetrického tonického šíjového reflexu v závislosti na průběhu psychomotorického vývoje v ontogenezi do jednoho roku
Martina STEPAŇUKOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Vliv přetrvávajících primárních reflexů na poruchy učení a chování
Pavla DRIMLOVÁ