Kolaborace v rozšířené realitě na platformě iOS – Bc. Tomáš Šmerda
Bc. Tomáš Šmerda
Diplomová práce
Kolaborace v rozšířené realitě na platformě iOS
Collaboration in augmented reality on the iOS platform
Anotace:
Tato práce se zabývá kolaborací v rozšířené realitě na platformě iOS. Cílem je provést rešerši projektů a standardů v oblasti metaverza, zaměřit se na možnosti platformy iOS pro rozšířenou realitu a sdílení scény, a navrhnout architekturu mo- bilní aplikace umožňující vizualizaci a manipulaci s objekty ve sdílené scéně. Práce se soustředí na nástroje Core ML, Reality Kit a Vision a zkoumá způsoby předávání …víceAbstract:
This thesis focuses on collaboration in augmented reality on the iOS platform. The aim is to conduct research on projects and standards in the field of metaverse, explore the possibilities of the iOS platform for augmented reality and scene sha- ring, and design a mobile application architecture enabling visualization and mani- pulation of objects in a shared scene. The work focuses on Core ML, Reality …víceKlíčová slova
kolaborace rozšířená realita AR iOS architektura Swift SwiftUI mobilní aplikace RealityKit ARKit
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. David Procházka, Ph.D.
- Oponent: Jaromír Landa, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Otevřená informatika / Zaměření pro Otevřenou informatiku
Práce na příbuzné téma
-
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Mobile application focused on practicing cognitive functions
Petr LUKAŠÍK -
Implementation of OSINT functionality and feature extension for a contact management application
Robin Chmelík -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Augmented Reality Gallery of the Studio of Graphic Design and Multimedia
Zuzana Kollárová