Bc. Barbora Vykopalová

Master's thesis

Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích

Shopping behaviour of custommers in B2C e-commerce market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování českých zákazníků B2C e-commerce trzích. Stanovením třech výzkumných hypotéz sleduje závislost jednotlivých parametrů nákupního chování českých zákazníků v online prostředí. Pomocí kvantitativního výzkumu formou strukturovaného dotazníku s cílem analyzovat a zhodnotit vzájemné vztahy sledovaných proměnných pracuje s daty. V teoretické i praktické části …more
Abstract:
The diploma thesis‘ aim is focused on the purchasing behavior of Czech customers in B2C e-commerce markets. By establishing three research hypotheses, it monitors the dependence of individual parameters of the purchasing behavior of Czech customers in the online environment. It works with data using quantitative research collected by a structured questionnaire with the aim of analyzing and evaluating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií