Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích – Bc. Barbora Vykopalová
Bc. Barbora Vykopalová
Master's thesis
Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích
Shopping behaviour of custommers in B2C e-commerce market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování českých zákazníků B2C e-commerce trzích. Stanovením třech výzkumných hypotéz sleduje závislost jednotlivých parametrů nákupního chování českých zákazníků v online prostředí. Pomocí kvantitativního výzkumu formou strukturovaného dotazníku s cílem analyzovat a zhodnotit vzájemné vztahy sledovaných proměnných pracuje s daty. V teoretické i praktické části …moreAbstract:
The diploma thesis‘ aim is focused on the purchasing behavior of Czech customers in B2C e-commerce markets. By establishing three research hypotheses, it monitors the dependence of individual parameters of the purchasing behavior of Czech customers in the online environment. It works with data using quantitative research collected by a structured questionnaire with the aim of analyzing and evaluating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Reader: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYKOPALOVÁ, Barbora. \textit{Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/btw7h5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
Regional Development
Theses on a related topic
-
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Návrh marketingového mixu e-shopu s potřebami pro domácí zvířata
Barbora Šebestová -
Nutriční potřeba živin v krmné směsi pro cvrčky (Achetta domesticus) jako krmného komponentu ve směsích pro drůbež
Terezie Straková -
Výběr vhodného škrabadla pro kočku domácí - příručka pro spotřebitele
Magdaléna Mottlová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
Helena Marie-Anna Szostková -
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Aneta Bílá