Bc. Barbora Vykopalová

Master's thesis

Nákupní chování zákazníků na B2C e-commerce trzích

Shopping behaviour of custommers in B2C e-commerce market
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování českých zákazníků B2C e-commerce trzích. Stanovením třech výzkumných hypotéz sleduje závislost jednotlivých parametrů nákupního chování českých zákazníků v online prostředí. Pomocí kvantitativního výzkumu formou strukturovaného dotazníku s cílem analyzovat a zhodnotit vzájemné vztahy sledovaných proměnných pracuje s daty. V teoretické i praktické části …viac
Abstract:
The diploma thesis‘ aim is focused on the purchasing behavior of Czech customers in B2C e-commerce markets. By establishing three research hypotheses, it monitors the dependence of individual parameters of the purchasing behavior of Czech customers in the online environment. It works with data using quantitative research collected by a structured questionnaire with the aim of analyzing and evaluating …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií