Sára KUCHYNKOVÁ
Bakalářská práce
Klíčení
Video game concept art
Anotace:
Jedná se o výtvarné řešení počítačové hry, které jsem tento rok vytvořila jako svou bakalářskou práci. Mým cílem bylo vytvořit surrealistický snový svět. Prostředí a stvoření vznikala na základě nádherných věcí, které jsem našla v přírodě, a mé fantazie. Tvorové jsou poskládaní z papíru. Jsou něco na způsob origami. Vznikají kombinací jednoduchých tvarů a usušených květin nebo mechu a kůry ze stromů …víceAbstract:
This piece is taken from video game concept art I made as my bachelor thesis this year. My goal was to create a surreal dream world. I created environments and characters based on my own fantasy and beautiful things I found in nature.The characters are made out of paper. It's something like origami. They are combination of simple shapes and dried flowers, or moss and bark from trees. The environments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Ing. Václav Šlajch
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUCHYNKOVÁ, Sára. Klíčení. Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Mediální a didaktická ilustrace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.