Ing. Katsiaryna Asipenka

Diplomová práce

New types of media and its influence on corporate communication

New types of media and its influence on corporate communication
Abstract:
Nowadays social media is a subject of great interest for various disciplines, including marketing and communication studies. While most authors examine the benefits of new platforms for businesses, this diploma thesis intends to show the challenges that new technologies pose to organizations. The main goal is to prove that social media can create a real threat to corporate reputation and requires a …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication