Jan Tomáš Zahálka

Bachelor's thesis

Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii

The role and significance of sales promotion in gastronomy
Abstract:
Práce zpracovává problematiku podpory prodeje v barech a gastronomických zařízeních. V teoretické části se zabývá gastronomii, dále marketingem, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a dopodrobna rozebírá podporu prodeje. Marketingový průzkum se zaměřením na dotazníkové šetření je také součástí teoretické části práce. V analytické části představuje bar Steampunk, jeho marketingový a komunikační …more
Abstract:
The thesis deals with the matter of sales promotion in bars and gastronomic facilities. In theoretical part it discusses gastronomy, marketing and terms related to marketing, like marketing mix, promotion mix with an emphasis on sales promotion. Marketing research with a focus on a questionnaire survey is also part of the theoretical part of the thesis.The analytical part introduce the bar Steampunk …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
  • Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze