Ing. Kateřina Obrová

Master's thesis

Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?

What do university students think about TV commercial?
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu. Práce by měla odpovědět na následující otázky: Jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu? Věří jí? Baví je? Zaujme jejich pozornost? Nebo jsou jí naopak znuděni? Má vůbec smysl, aby výrobci investovali vysoké finanční prostředky do tohoto média? Skýtá se otázka „zdali“ a „jak“ mohou tuto situaci zadavatelé …more
Abstract:
The purpose of this thesis is to detect, what do university students basicly think about TV commercials. The dissertation thesis should give us answers for following questions: What do university students think about commercials? Do they trust it? Can their attention be affected by commercials? Or are they bored? Is there any purpose for investors to put finnancial fortune into advertising? We might …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze