Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti? – Ing. Kateřina Obrová
Ing. Kateřina Obrová
Master's thesis
Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?
What do university students think about TV commercial?
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu. Práce by měla odpovědět na následující otázky: Jak vnímají studenti vysokých škol televizní reklamu? Věří jí? Baví je? Zaujme jejich pozornost? Nebo jsou jí naopak znuděni? Má vůbec smysl, aby výrobci investovali vysoké finanční prostředky do tohoto média? Skýtá se otázka „zdali“ a „jak“ mohou tuto situaci zadavatelé …moreAbstract:
The purpose of this thesis is to detect, what do university students basicly think about TV commercials. The dissertation thesis should give us answers for following questions: What do university students think about commercials? Do they trust it? Can their attention be affected by commercials? Or are they bored? Is there any purpose for investors to put finnancial fortune into advertising? We might …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12771/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Televizní reklama v automobilovém průmyslu
Ludmila Zelená -
Hudba a zvuk v televizní reklamě
Pavel Hořejš -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová