Uvedení nového destilátu na trh – Bc. Kristýna Bohinová
Bc. Kristýna Bohinová
Bakalářská práce
Uvedení nového destilátu na trh
Placing a new distillate on the market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým přístupem k uvedení nového produktu na trh. Cílem práce je vytvořit reálný návrh na uvedení nové pálenky ze zralých šípků vyrobenou macerací a destilací na trh zaštítěný firmou Rudolf Jelínek a.s. v České republice. Bakalářská práce byla zpracována pomocí metod osobního šetření, komunikace s odborníky z gastronomického oboru, analýzou sekundárních dat a zpracováním …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing approach to launching a new product on the market. The aim of this work is to create a real proposal for launching a new distillate from mature rose hips produced by maceration and distillation marketed by Rudolf Jelínek a.s. in the Czech Republic. The bachelor thesis was processed using methods of personal investigation, communication with experts from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/n4pi6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOHINOVÁ, Kristýna. \textit{Uvedení nového destilátu na trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bv0sk4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví