Magdalena Mrázková
Master's thesis
Analýza komunikace značky Harry Potter.
Analýza komunikace značky Harry Potter
Abstract:
Představovat Harryho Pottera je vcelku zbytečné, neboť v dnešní době snad už neexistuje nikdo, kdo by o něm ještě nikdy neslyšel. Zcela mimořádný úspěch značky Harry Potter je na jedné straně bezpochyby primárně zásluhou kvalitního výrobku. Na druhé straně nutno přiznat, že bez dobré komunikace by i tento zajímavý, a zajisté kvalitní literární produkt, mohl zůstat v mase dětské literatury zcela nepovšimnut …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15664
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2009
- Supervisor: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Překlad jako kulturní komunikace: Analýza čínského překladu knihy Harry Potter and the Philosopher's stone
Kateřina Stieglerová -
Mesto figurín/Komparácia knihy Harry Potter a Kameň mudrcov a jej spracovania v digitálnej hre
Veronika Šašalová -
Fenomén Harry Potter – Narativní zkoumání kouzelnické série / Krabicová galaxie
Nikola Soukupová -
Literární fenomén Harry Potter
Anežka Horáčková -
Návrh marketingové komunikace festivalu Potterfest
Tomáš Vondráček -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová