Kateřina Šebková

Bakalářská práce

Marketingové aktivity projektu neziskové organizace Lékořice "Naše kavárna"

Marketing activities of project of non-profit organization Lékořice "Naše kavárna"
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá projektem "Naše kavárna", který byl založen neziskovou organizací Lékořice, jako příležitost pracovních míst pro příbuzné dlouhodobě hospitalizovaných pacientů. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami v oblasti služeb a především pohostinství. Praktická část pomocí marketingového výzkumu aplikuje teorii na reálný projekt, popisuje současnou situaci a přichází s …více
Abstract:
This thesis deals with project "Naše kavárna"("Our café"), which was established by the non-profit organization Lékořice, as an opportunity to create job vacancies for relatives of long term hospitalized patients. The theoretical section provides insight into the marketing principles used in the service sector and above all, in hospitality. The practical section through the use of marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Martin Jireček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26860