Kateřina Šebková

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity projektu neziskové organizace Lékořice "Naše kavárna"

Marketing activities of project of non-profit organization Lékořice "Naše kavárna"
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá projektem "Naše kavárna", který byl založen neziskovou organizací Lékořice, jako příležitost pracovních míst pro příbuzné dlouhodobě hospitalizovaných pacientů. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami v oblasti služeb a především pohostinství. Praktická část pomocí marketingového výzkumu aplikuje teorii na reálný projekt, popisuje současnou situaci a přichází s …more
Abstract:
This thesis deals with project "Naše kavárna"("Our café"), which was established by the non-profit organization Lékořice, as an opportunity to create job vacancies for relatives of long term hospitalized patients. The theoretical section provides insight into the marketing principles used in the service sector and above all, in hospitality. The practical section through the use of marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Martin Jireček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26860