Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem – Mgr. Lenka Machátová
Mgr. Lenka Machátová
Bachelor's thesis
Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem
The process of creating children's audiobooks focused on audiobook read by the author
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem „Proces vzniku dětských audioknih zaměřený na audioknihy čtené autorem“ se primárně zaměřuje na vztah dětí k literatuře a popis procesu vzniku audioknih. V první části se práce soustřeďuje na definování audioknih a jejich historický vývoj v zahraničí i v České republice. Dále přináší náhled na knižní trh v České republice a popisuje některá vydavatelství, která svoji činnost …viacAbstract:
The bachelor thesis titled ,,The process of creating children's audiobooks focused on audiobook read by the author” focuses primarily on children's relationship to literature and a description of the process of creating audiobooks. In the first part of the work is focused on defining audiobooks and their historical development both abroad and in the Czech Republic. It also describes some publishers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/axv47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Alžběta Škytová
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
VYBRANÉ PROJEKTY PRO KLIENTY DĚTSKÝCH DOMOVŮ PODPORUJÍCÍ PŔIROZENÝ VSTUP DO BĚŽNÉHO ŽIVOTA
Pavla Pospíšilová -
Tabu v současné literatuře pro děti a mládež a jeho přenesení na jeviště
Natálie Mlejnková -
Obraz knihovny a knihkupectví v literatuře pro děti a mládež jako motivační prvek výchovy ke čtenářství
Pavla HRANIČKOVÁ -
Ester Stará - poezie a próza pro děti mladšího školního věku a jejich didaktické využití na 1. stupni ZŠ
Markéta REJMANOVÁ -
Fenomén doporučené četby z perspektivy spolupráce školy a knihovny
Adéla Weidischová -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Dětské čtenářství a vhodný výběr zájmové četby na podporu čtenářství ve 1. - 3. ročníku
Šárka Robová -
Audioknihy na trhu a jejich poslech
Dagmar Nárožná