Metodika a soubor výukových aktivit k programu Interaktivní hudební výchova – MgA. Miroslav BRÚČEK
MgA. Miroslav BRÚČEK
Diplomová práce
Metodika a soubor výukových aktivit k programu Interaktivní hudební výchova
The methodics and the collection of educational activities accompanying the programme Interactive musical lessons
Anotace:
V diplomové práci je zpracována metodika a soubor výukových aktivit k programu Interaktivní hudební výchova. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. Zabývají se předmětem Hudební výchova na 1. stupni ZŠ, jeho zakotvením v RVP ZV a obsahem programu Interaktivní hudební výchova. Praktická část předkládá čtenáři metodiku k jednotlivým částem interaktivního programu Interaktivní hudební výchova. Součástí …víceAbstract:
The thesis covers methodology for the ?Interactive music education? programme and offers a set of related educational activities. The theoretical part is divided into three chapters focusing on the subject of Music Education at primary schools, examining its place in the ?RVP ZVpro základní vzdělávání? and dealing with the content of the ?Interactive music education? programme. The practical part provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Synek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRÚČEK, Miroslav. Metodika a soubor výukových aktivit k programu Interaktivní hudební výchova. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podmínky pro uskutečňování RVP ZV ve vzdělávacím oboru tělesná výchova u žáků se zdravotním postižením v procesu inkluze
Andrea Fialová -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Veronika Vyoralová -
Sada úloh souvisejících s konečnými automaty pro RVP ZV
Viola VRBOVÁ -
Zařazení ukázek z literatury pro děti a mládež do vybraných učebnic češtiny pro 1. stupeň ZŠ
Klára Cabáková -
Využití textů nonartificiální hudby ve výuce českého jazyka pro 2. stupeň základní školy (se zaměřením na integraci vybraných vzdělávacích oblastí a průřezových témat v RVP ZV)
Tereza STRUPKOVÁ -
Srovnání obsahu učebních úloh ve vybraných učebnicích zeměpisu pro 7. ročník s očekávanými výstupy a klíčovými kompetencemi v RVP ZV
Veronika Lokajíčková -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva