Bc. Tomáš Komenda

Bakalářská práce

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových forem marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury související s touto problematikou. V ní jsou popsány oblasti, jako je marketing, marketingový mix, komunikační mix a nové formy marketingové komunikace. U těchto nových forem jsou popsány také jejich výhody a nevýhody. V praktické části je úvodní část věnována základnímu popisu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issues of marketing communication forms. The theoretical part is based on the science literature regarding this topic. This part describes subjects such as marketing, marketing or communication mix and also new forms of marketing communication. These forms were evaluated in order to identify their advantages and disadvantages. The introduction of the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní