Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením – Mgr. Martina Syrová
Mgr. Martina Syrová
Diplomová práce
Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením
Analysis of the development of communication skills of pupils with moderate intellectual disability
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje možnostem rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením. Práce je standardně dělena na teoretickou a výzkumnou část. První tři kapitoly se teoreticky věnují dané problematice na základě studia a analýzy odborné literatury. První kapitola popisuje problematiku mentálního postižení, její kategorizaci, etiologii a charakterizuje žáka se středně …víceAbstract:
This diploma thesis deals with communication competences development of mentally disabled students. The diploma is divided in theoretical and experimental part. First three chapters are theoretically dealing with the thesis topic based on study and analysis of specialized literature. First chapter describes mental disability issues, categorizing, ethology and defines a student of a moderate to severe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pjk2n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Arteterapeutické techniky u osob se středně těžkou mentální retardací.
Dana POSPÍŠILOVÁ -
Kazuistika žáka se středně těžkou mentální retardací
Lenka Vodrážková -
Volný čas a sportovní aktivity u dětí se středně těžkou a těžkou mentální retardací
Lucie Jandíková -
Jedinec se středně těžkou mentální retardací a poruchami chování
Jakub Husák -
Chlapec se středně těžkou mentální retardací a poruchou autistického spektra
Jana Svobodová -
Edukace žáků se středně těžkou mentální retardací
Vlasta ČERNÁ