Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům. – Josef PETRÁŇ
Josef PETRÁŇ
Bachelor's thesis
Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.
Analysis of the management procedures in Multi Level Marketing and comparison with the other business systems.
Abstract:
Jako téma mé bakalářské práce jsem si zvolil analýzu manažerských postupů v Multi Level Marketingu (dále jen MLM) a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům. Samotná práce je rozdělena do dvou částí; v první, teoretické, popisuji obchod, jeho definici a funkci. Dále se velmi krátce zabývám vývojovými etapami obchodních systémů až do současnosti. Následně dle vývoje analyzuji samotný systém …moreAbstract:
As the subject of my baccalaureate work is choosen an analysis of the management procedures in Multi Level Marketing (further in the text MLM) and comparison with the other business systems. The work itself is divided into two parts, when in the first, theoretical, I describe the business itself and it?s definition and funktion. After that, very briefly, I deal with the evolution of the business systems …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRÁŇ, Josef. \textit{Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Available from: https://theses.cz/id/bvsctu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETRÁŇ, Josef. Analýza manažerských postupů v Multi Level Marketingu a jejich komparace vůči ostatním obchodním systémům.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Systém distribuce produktů v Multi-Level-Marketingové společnosti
Daniel TÝN -
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Komparace podnikatelských konceptů - klasického podnikání vs. podnikání v multi level marketingu
Richard Růžička -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Analýza pracovní motivace v multi-level marketingu
Kristýna NOVÁKOVÁ