Harriet Enyonam Kwawukume

Master's thesis

Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.

Marketingu Strategie politických stran v Ghaně: případová studie tří hlavních politických stran v Ghaně
Abstract:
Cílem téhle diplomové práce je prozkoumat, jestli moderní politické strany v Ghaně jsou tržně orientovány v jejich přístupech a jestli marketingové nabídky tam poskytují řešení aktuálních problémů. Výsledek téhle studie poukazuje na to, že politickým stranám se daří kvůli dobrým vztahům, které udržují se svými členy a širokou veřejností. Tenhle přístup přináší pozitivní reference ze strany voličů, …more
Abstract:
The goal of this thesis is to examine whether contemporary political parties in Ghana are market-oriented in their approaches and whether marketing offers a solution to the current democratic challenges in Ghana. The result of the study shows that political parties are doing well by maintaining the relationship it has with its members and the general public at large. It is receiving strong positive …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Petr Strejček, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta