Ing. Ekaterina Nikonenko

Bakalářská práce

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku

The role of advertising and its importance in business management
Anotace:
V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. Aplikační část prace jsem zaměřila na společnost Malcovský Portlandcement, a.s.- hlavního dodavatele cementu na trh Moskvy. Cílem reklamní kampaně je oslovit maximální možný počet lidí a firem a tyto informovat …více
Abstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the result of advertising exposure to consumers. The applied part of work is aimed at the joint-stock company Malcovsky Portlandcement – the main supplier of cement to the Moscow market. The target of advertising campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance