Úloha reklamy a její význam v řízení podniku – Ing. Ekaterina Nikonenko
Ing. Ekaterina Nikonenko
Bakalářská práce
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku
The role of advertising and its importance in business management
Anotace:
V teoretické části jsem se zaměřila na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. Aplikační část prace jsem zaměřila na společnost Malcovský Portlandcement, a.s.- hlavního dodavatele cementu na trh Moskvy. Cílem reklamní kampaně je oslovit maximální možný počet lidí a firem a tyto informovat …víceAbstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the result of advertising exposure to consumers. The applied part of work is aimed at the joint-stock company Malcovsky Portlandcement – the main supplier of cement to the Moscow market. The target of advertising campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hh0yk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Reklamní strategie v dynamickém duopolu
Lenka Rebendová -
Porovnání reklamní strategie franšízových podniků
Nella Andrlová -
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Klára Packová -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Návrh reklamní strategie pro vybranou společnost
Adéla Prokschová