Aplikace krizové komunikace společností Ropid v roce 2012 – Ing. Dana Holubová, DiS.
Ing. Dana Holubová, DiS.
Bachelor's thesis
Aplikace krizové komunikace společností Ropid v roce 2012
Crisis communication aplication by the Ropid company in year 2012
Anotácia:
Ve své práci jsem se zaměřila na popis krizové komunikace. Zahrnuje teoretické návody jak postupovat v dobách před krizových, krizových i po krizových. Současně obsahuje analýzu praktické ukázky krizové komunikace – změnu jízdních řádů MHD společností ROPID z roku 2012. Cílem práce bylo nejen zpracovat návod, jak překonat krizi, ale rozebrat aktivity společnosti ROPID a jejich přínos k celkové spokojenosti …viacAbstract:
In my work I have focused on crisis communication description. It concludes how to operate in times before crisis, during and after. Simultaneously it contains analysis of crisis communication example - transition of traffic schedule of the Municipal Public Transportation by the ROPID company in 2012. Goal of my work is not only to process manual how to overcome crisis, but also to analyse activities …viacKľúčové slová
Public relations image veřejné mínění krize krizová komunikace krizový audit krizový scénář krizový manažerský plán krizový komunikační plán spin doctoring ideální lež guerilla marketing Public relations Public opinion Crisis Crisis Communication crisis audit Crisis scenario crisis management plan (CMP) crisis communication plan (CCP) perfect lie guerilla marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bcvhq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan