Bc. Tereza Nohavcová

Bakalářská práce

Role sponzoringu na tvorbě image značky

The Role of Sponsoring the Creation of Brand Image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sponzoringem a to konkrétně jeho rolí na tvorbě image značky. Cílem práce je vyhodnocení účinnosti sponzoringu vybrané firmy. Teoretická část se zabývá tématem marketingové komunikace, sponzoringu, firemní identity, image, značky a marketingového výzkumu, které slouží jako podklad pro vypracování praktické části. Praktická část je věnována firmě T-Mobile. Zabývá se analýzou …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the sponsor and specifically his role in the creation of brand image. The target is to evaluate the effectiveness of sponsorship selected companies. The theoretical part deals with the subject of marketing communication, corporate sponsorship, corporate identity, image, brand and marketing research that underlies the development of the practical part. The practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní