Fair Trade se zaměřením na francouzský trh – Petr Fořt
Petr Fořt
Bakalářská práce
Fair Trade se zaměřením na francouzský trh
Fair Trade with focus on the French Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na obchodní koncept Fair Trade a distribuci Fair Trade produktů skrze maloobchodní řetězce ve Francii. První část charakterizuje samotný koncept Fair Trade, jeho historický vývoj a zmiňuje Fairtrade produkty s jejich značením. Druhá část práce je zaměřena na Fair Trade ve Francii, kde je popsán francouzský Fairtrade trh a chování jeho spotřebitelů. Následně je francouzský …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on trading partnership called Fair Trade and its distribution of products through retail chains in France. Firstly, it describes Fair Trade in general then it summarizes the history of Fair Trade. Furthermore, it describes Fair Trade products with their labelling. Secondly, the thesis focuses on Fair Trade in France. The French Fairtrade market and its consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2018
- Vedoucí: Eva Křenková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74752
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Un commerce équitable dépassé : vitalité et devenir des expressions défigées en français
Dana Mazalová -
Assessing the feasibility of a market entry to the French market for a Czech company specialized in joint nutrition
Marek Musil -
COVID-19 Impact on French Labor Market: Regional and Sectoral Shifts in Employment
Noémie Chavet -
Business opportunities on the fair trade market in France
Charles-Andre Ducruix -
Consumers' Attitude to Fairtrade Considered as Social Innovation (the case of France)
Roger Paul -
Commerce équitable en France
Veronika ŘEHÁČKOVÁ -
Le commerce équitable en France et en République Tcheque
Veronika Cmíralová -
Antropologický fenomén práce ve fair tradu a v učení katolické církve
Ludmila HERIÁNOVÁ