Bc. Ondřej Bačina

Master's thesis

Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky

Social marketing a tool for strengthen brand awareness
Abstract:
Diplomová práce se zabývá sociálním marketingem, jakožto nástrojem pro posílení značky. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány oblasti marketingu, sociálního marketingu, společenské odpovědnosti firem a neziskových organizací. V rámci těchto kapitol je např. definován sociální marketing, jeho nástroje a vůbec smysl sociálního marketingu a jako takový je porovnán …more
Abstract:
Diploma thesis deals with social marketing, a tool for strengthen brand awareness. It is selected into theoretical and practical part. There are defined area of marketing, social marketing, corporate social responsibility and a non-profit organization in the theoretical part. There are defined also social marketing and his tools and sense of social marketing. Social marketing is compared with commercial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2016
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní