Analýza image města Ostravy u studentů vysoké školy – Klára Svobodová
Klára Svobodová
Diplomová práce
Analýza image města Ostravy u studentů vysoké školy
Image Analysis of Ostrava City from University Students̕ Perspective
Anotace:
Práce se zabývá analýzou image města Ostravy u studentů vysoké školy. Hlavním cílem bylo zjistit, jak město vnímají vysokoškolští studenti a následně doporučit návrhy na zvýšení image města. Výzkum zahrnoval informace o tom, jaké asociace mají studenti s městem Ostrava. Dále pak, jak hodnotí Ostravu dle bezpečnosti, životního prostředí, volnočasových aktivit, kultury, uplatnění na trhu práce a obecné …víceAbstract:
Work deal with image analysis of Ostrava city from university students‘ perspective. Main aim was find out, how university students perceive city of Ostrava and then recommend the proposals to increase the city's image. The research included information about what’s the students‘ association with the city of Ostrava. Furthermore, how students assess Ostrava‘s safety, environment, leisure activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Zuzana Némethová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva