Bc. Igor JURÍČEK

Diplomová práce

Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles

Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles
Abstract:
Leveraging the findings and methods of the modern cognitive science, we can research and identify the mechanics used by customers to store information about prices when doing grocery shopping, the extent of how they recall such information and the extent of what importance is such recalled information to the customers, plus, what is the price knowledge of the customers at the moment they leave the …více
Abstract:
Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Identifikátor: 2715

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JURÍČEK, Igor. Price Knowledge in the Czech Republic-Price Strategy in the Hypermarket Aisles. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma