Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ – Katka Trnovcová
Katka Trnovcová
Bakalářská práce
Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
Concept Cartoons as a Means to Support Science Education in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí mateřských škol. Teoretická část práce je věnována vymezení přírodovědného vzdělávání a způsobu jeho rozvoje v kontextu mateřských škol pomocí metody Concept Cartoons. Praktická část práce zahrnuje sadu přírodovědných Concept Cartoons komiksů vhodných pro potřeby edukační reality mateřských škol. …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of Concept Cartoons to promote science education in kindergarten environments. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of science education and the way of its development in the context of kindergartens using the Concept Cartoons method. The practical part of the work includes a set of science Concept Cartoons comics suitable for the needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trnovcová, Katka. Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Náměty na badatelsky orientované vyučování biogeografie ve vzdělávacích programech pro ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou
Jana BICANOVÁ